Vyjádření klienta:

Na společnost 3solutions jsme se obrátili se zájmem o vytvoření specializovaného eshopu na batohy značky Karrimor. Svým přístupem a odborností si nás pánové dokázali získat, kdy vhodným zvolením 3ESHOP řešení postaveném na ERP IS jsme si dokonale ověřili jak lze vést svuj obchod maximálně efektivně, bez zbytečných časových ztrát a lidského nasazení. Aktuálně přecházíme na stejný systém s našimi dalšími eshopy, které plánujeme dále s touto společností rozšiřovat. Spokojený klient ...

Petr Valoušek
Majitel
KarrimorCZ.cz, OutdoorCZ.cz

Firemní systémy (CRM)

Customer Relationship Management - CRM aplikace

Námi vyvíjené CRM systémy jsou manažerským řídícím systémem pro malé a střední firmy, které slouží pro správu zákazníků a projektů. Ve většině případů jsou založeny na on-line webovém rozhraní, u komplexnějších dodávek jako jsou například kompletní realizace online business řešení (b2b/b2c - eshop) mohou být CRM systémy součástí přímo daného kompletních ERP řešení.

Vhodné řešení CRM systému volíme vždy na základě podrobné analýzy současného a požadovaného budoucího stavu u klienta.

Pzn. ERP (Enterprise resource planning)
je komplexní informační systém společnosti, který integruje a automatizuje velké množství procesů souvisejících s produkčními činnostmi podniku. Typicky se jedná o výrobu, logistiku, distribuci, správu majetku, prodej, fakturaci, a účetnictví.

K čemu lze CRM aplikaci využít?

  • Správa zákazníků
  • Personalizace jednotlivých zákaznických profilů a skupin
  • Sledování obchodních případů (Clients management)
  • E-mail management
  • Management marketingových kampaní
  • Servisní komunikace
  • Call centrum
  • Správa věrnostních programů
  • Podpora řízení obchodu

Jaké přínosy má využití CRM aplikace pro firmy?

  • Dokonalý přehled o činnostech jednotlivých zaměstnanců společnosti.
  • Dokonalý přehled o stavu jednotlivým projektů ve společnosti.
  • Informační know-how společnosti na jednom místě.
  • S fluktuací zaměstnanců nepřichází společnost o veškeré informace.
  • K CRM lze případně také sestavit doprovodné webové stránky pro veřejnost z údajů informačního systému.

Jaký přínos má využití CRM aplikace pro zaměstnance firmy?

  • Jednoduchá správa komunikace, informací, projektů a úkolů vzhledem ke svěřeným klientům.
  • Veškeré informace o svěřených klientech na jednom místě.
  • Možnost ukládat/skladovat důležité firemní dokumenty.

Jaké mají přínosy pro zákazníka firmy používající CRM?

Firmy používající informační systémy mohou mnohem snadněji organizovat práci a mají větší přehled o svých kapacitách. Projekty a zakázky jejich klientů jsou pak mnohem efektivněji řešeny a lze tak také jednodušeji odhalit slabá místa v produkčním procesu a operativně je řešit.

Odborná pomoc

Potřebujete se na cokoliv zeptat v rámci nabídky našich služeb a produktů, neváhejte se na nás ihned obrátit. Naši specialisté Vám poskytnou flexibilně veškeré potřebné informace.

Jméno:
Telefon:
Email:
Váš dotaz:
Odeslat
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference

Staňte se i Vy, jedním z našich spokojených klientů.

Společnost 3solutions, nepřetržitě sleduje aktuální vývoj a nejmodernější trendy v rámci neomezeného „internetového trhu“. Neustále tak vyvíjí a zdokonaluje své služby a produkty...

3solutions
  • Hypermedia a.s.
  • TUKAS a.s.
  • Ridera, a.s.
  • Karimor CZ
  • FF Media s.r.o.
  • Husky Louny
  • K&K PNEU s.r.o.
  • YOGI
  • MotoMiro s.r.o.
© 2010 - 2024, 3solutions, spol. s r.o., Varšavská 715/36,
120 00 Praha 2, CZ, E-mail: info@3solutions.cz
Obchodní podmínky | Ochranné známky
kdekoupitpneu.cz logo