Jednatel společnosti
Blue Oil, s.r.o.
Kompletní grafické služby
Nabízíme Vám kompletní grafické služby od návrhu po realizaci, tisk a dodání.
- Logotypy
Logotyp je písmová nebo slovní značka, graficky znázorněný název společnosti, firmy, výrobku, značky apod. Obvykle je použitý charakteristický řez písma (font). Pokud je logotyp důsledně používán (ve spojení s dalšími propagačními prvky), může se stát důležitou součástí propagačního stylu firmy, tzv. Corporate identity.
-
Corporate identity - firemní vizuální styl
Corporate identity je firemní styl nebo firemní kultura, která se projevuje ve vnějším vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, v přístupu ke svým zaměstnancům, týmové spolupráci, tvorbě hodnotového systému a ve způsobu vedení firmy. V jiném významu se používá v grafickém designu, například tiskovinách, reklamě a internetu. Tvoří ho grafický designér a jeho využívání definuje grafickým manuálem (logomanuál). Jedná se o graficky spracovanou vizuální tvář firmy, Corporate identity obsahuje v první řadě logo, dále ale může obsahovat i letáčky, vizitky, potisky triček a jiné propagační tiskoviny. Grafik pravidla užívání těchto produktů určí v již zmíněném grafickém manuálu.
-
Reklamní bannery - FLASH, GIF
Banner (anglicky „prapor“, „plakát“, česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky. Bannery tvoří stále jednu z nejčastějších forem reklamy na Internetu.
- Animace
- Tiskoviny
- Bilboardy
- Polepy
- Ilustrace
- Obalový design