Vyjádření klienta:

Na společnost 3solutions jsme se obrátili se zájmem o vytvoření specializovaného eshopu na batohy značky Karrimor. Svým přístupem a odborností si nás pánové dokázali získat, kdy vhodným zvolením 3ESHOP řešení postaveném na ERP IS jsme si dokonale ověřili jak lze vést svuj obchod maximálně efektivně, bez zbytečných časových ztrát a lidského nasazení. Aktuálně přecházíme na stejný systém s našimi dalšími eshopy, které plánujeme dále s touto společností rozšiřovat. Spokojený klient ...

Petr Valoušek
Majitel
KarrimorCZ.cz, OutdoorCZ.cz

E-marketing

SEO (Search Engine Optimalization) - optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO - Search Engine Optimization) je velice účinná metoda, jak dostat Vaše internetové stránky do českých, slovenských i světových vyhledávačů na přední pozice, před konkurenční odkazy. Jedná se o systematický proces, jehož výsledky se sice neprojeví ihned, ale i přesto vám ve výsledku kvalitně odvedené SEO dokáže přinést mnohem větší návštěvnost. V současné době webové stránky bez kvalitní SEO optimalizace nemají reálnou šanci na úspěch ve světě internetových vyhledávačů.

Kvalitní webdesign a kvalitní SEO optimalizace jsou nezbytnými základními stavebními kameny pro úspěch Vašich stránek v rámci internetového trhu.

Jaké má cíle SEO?

V SEO platí jedno velmi jednoduché pravidlo: to co není vidět, nemůže být ani nalezeno. A proto i hlavním cílem SEO je zviditelnit web ve fulltextových vyhledávačích a díky tomu získat cílené návštěvníky právě z fulltextového vyhledávaní za přijatelné náklady. Jedná se o jednu z neúčinnějších metod propagace na internetu především proto, že mnoho Vašich potencionálních zákazníků využívá právě fulltextový vyhledávač pro vyhledávání informací, služeb či produktů na internetu.

Co je to optimalizace webu?

Celá řada tvůrců a dodavatelů internetových řešení umí vytvořit zcela úžasná díla, bohužel však zcela bez základních technik používaných v rámci internetovém marketingu a SEO.
Pokud vás hřeje u srdce Vaše nová krásná webová prezentace, je to jistě příjemný pocit … Položte si však následující otázky:

  • Přináší Vám Váš web nové zákazníky?
  • Chodí k Vám návštěvníci z fulltextových vyhledávačů?
  • Jak často a kteří?

Nejen toto jsou otázky, na které najdeme odpovědi jedině v kvalitě zpracování SEO, tedy optimalizaci pro vyhledávače.

Co SEO vlastně obsahuje?

Optimalizace pro vyhledávače - SEO v sobě zahrnuje řadu prvků, např:

  • Analýza klíčových slov
  • Copywriting – tvorba poutavého obsahu
  • Analýza konkurence
  • Link building - tvorba zpětných odkazů
  • Analýza SEO a přístupnosti
  • Sledovaní a vyhodnocování statistik

Co vám nabízíme v rámci SEO?

Nabízíme vám komplexní služby týkajících se optimalizace pro vyhledávače.

Můžete si u nás objednat také:

  • Individuální SEO konzultace nad Vašim stávajícím webem
  • Celkovou optimalizaci webu
  • Správu vašeho webu po delší období
  • Analýzu klíčových slov
  • Link building
  • Tvorbu kvalitního obsahu
  • PR služby
  • A jiné služby, které s optimalizací pro vyhledávače souvisí.

Samozřejmostí je sledování a vyhodnocování statistik webu.

PPC reklama

Přáním každé organizace je cíleně nabídnou a následně prodat své produkty či služby. K tomuto je nezbytné oslovit potencionálního zákazníka v pravý čas na správném místě. Ve většině případů takovýto zákazník, před tím než provede samotný nákup, vyhledává kýžený „ideální“ produkt či službu. Vzhledem k tomu, že jak samotní spotřebitelé, tak také firmy, využívají v dnešní době k vyhledání požadovaného zboží či služby převážně internet, naskýtá se organizaci jedinečná možnost dostat „právě to své“ před zraky hledajících potenciálních klientů pomocí PPC reklamy.

Co to je PPC?

PPC reklama (reklama za proklik) je zatím nejrychleji rostoucí a nejúčinnější formou online marketingu. Cílem PPC reklam je přivést návštěvníka (potencionálního zákazníka) z online vyhledávače (Google, Seznam.cz, Centrum.cz apod.) na vaše stránky. Jde o velmi účinnou formu reklamy ve vyhledávačích. Je možné ji zacílit na danou zemi, region a v určitých případech i město. Dává tak možnost i malé lokální firmě oslovit zákazníky pouze v jejím okolí za přijatelnou cenu v porovnání s rádiem, tiskovinami a TV nemluvě. U PPC reklamy si například můžete zvolit svůj denní či měsíční rozpočet, který nechcete přesáhnout, což jen umocňuje flexibilitu a efektivitu PPC reklamy.

Jaká je účinnost PPC kampaní?

Měřitelnost efektivnosti reklamy je velmi jednoduchá pomocí online analýz. Výsledky PPC reklam se dají měřit pomocí konverzí, což je vlastně stav, kdy se návštěvník Vašich stránek, stává Vašim zákazníkem.

Jak se cílí PPC reklamy?

V České republice patří mezi nejpopulárnější a nejefektivnější systém AdWords od společnosti Google a Sklik od Seznamu. Dále pak také eTarget či AdFox od Centrum.cz. V rámci všech těchto vyhledávačů jsme Vám schopni zajistit PPC správu obstaranou našimi eMarketingovými specialisty.

Správa a tvorba reklamních kampaní na internetu často také souvisí s tzv. Search Engine Marketing (zkratka SEM), tedy marketingem ve vyhledávačích.

Odborná pomoc

Potřebujete se na cokoliv zeptat v rámci nabídky našich služeb a produktů, neváhejte se na nás ihned obrátit. Naši specialisté Vám poskytnou flexibilně veškeré potřebné informace.

Jméno:
Telefon:
Email:
Váš dotaz:
Odeslat
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference

Staňte se i Vy, jedním z našich spokojených klientů.

Společnost 3solutions, nepřetržitě sleduje aktuální vývoj a nejmodernější trendy v rámci neomezeného „internetového trhu“. Neustále tak vyvíjí a zdokonaluje své služby a produkty...

3solutions
  • Hypermedia a.s.
  • TUKAS a.s.
  • Ridera, a.s.
  • Karimor CZ
  • FF Media s.r.o.
  • Husky Louny
  • K&K PNEU s.r.o.
  • YOGI
  • MotoMiro s.r.o.
© 2010 - 2024, 3solutions, spol. s r.o., Varšavská 715/36,
120 00 Praha 2, CZ, E-mail: info@3solutions.cz
Obchodní podmínky | Ochranné známky
kdekoupitpneu.cz logo