Vyjádření klienta:

Na společnost 3solutions, spol. s r.o. jsme se obrátili v začátcích našeho podnikatelského záměru, kdy jsme ještě neměli zdaleka jasnou představu o názvu společnosti,  co přesně by naše stránky měly obsahovat, jak by měly být koncipovány tak aby upoutaly pozornost požadované skupiny návštěvníků, potenciálních klientů. Nejen, že nám společnost 3solutions svým profesionálním přístupem pomohla vymyslet název naší firmy, včetně vytvoření kompletní corporate identity, ale zároveň pro nás vytvořila stránky a eshop, které předčily jakékoli naše původní představy. Můžeme opravdu jen doporučit.  

Václav Buček
Jednatel společnosti
4 teams s.r.o.

Firemní systémy (CRM)

Customer Relationship Management - CRM aplikace

Námi vyvíjené CRM systémy jsou manažerským řídícím systémem pro malé a střední firmy, které slouží pro správu zákazníků a projektů. Ve většině případů jsou založeny na on-line webovém rozhraní, u komplexnějších dodávek jako jsou například kompletní realizace online business řešení (b2b/b2c - eshop) mohou být CRM systémy součástí přímo daného kompletních ERP řešení.

Vhodné řešení CRM systému volíme vždy na základě podrobné analýzy současného a požadovaného budoucího stavu u klienta.

Pzn. ERP (Enterprise resource planning)
je komplexní informační systém společnosti, který integruje a automatizuje velké množství procesů souvisejících s produkčními činnostmi podniku. Typicky se jedná o výrobu, logistiku, distribuci, správu majetku, prodej, fakturaci, a účetnictví.

K čemu lze CRM aplikaci využít?

  • Správa zákazníků
  • Personalizace jednotlivých zákaznických profilů a skupin
  • Sledování obchodních případů (Clients management)
  • E-mail management
  • Management marketingových kampaní
  • Servisní komunikace
  • Call centrum
  • Správa věrnostních programů
  • Podpora řízení obchodu

Jaké přínosy má využití CRM aplikace pro firmy?

  • Dokonalý přehled o činnostech jednotlivých zaměstnanců společnosti.
  • Dokonalý přehled o stavu jednotlivým projektů ve společnosti.
  • Informační know-how společnosti na jednom místě.
  • S fluktuací zaměstnanců nepřichází společnost o veškeré informace.
  • K CRM lze případně také sestavit doprovodné webové stránky pro veřejnost z údajů informačního systému.

Jaký přínos má využití CRM aplikace pro zaměstnance firmy?

  • Jednoduchá správa komunikace, informací, projektů a úkolů vzhledem ke svěřeným klientům.
  • Veškeré informace o svěřených klientech na jednom místě.
  • Možnost ukládat/skladovat důležité firemní dokumenty.

Jaké mají přínosy pro zákazníka firmy používající CRM?

Firmy používající informační systémy mohou mnohem snadněji organizovat práci a mají větší přehled o svých kapacitách. Projekty a zakázky jejich klientů jsou pak mnohem efektivněji řešeny a lze tak také jednodušeji odhalit slabá místa v produkčním procesu a operativně je řešit.

Odborná pomoc

Potřebujete se na cokoliv zeptat v rámci nabídky našich služeb a produktů, neváhejte se na nás ihned obrátit. Naši specialisté Vám poskytnou flexibilně veškeré potřebné informace.

Jméno:
Telefon:
Email:
Váš dotaz:
Odeslat
21.12.18

PF2019

Vážení obchodní přátelé, tímto bychom Vám chtěli poděkovat za projevenou důvěru v roce 2018 a popřát Vám, stejně jako v předešlých letech, za celý tým společnosti 3solutions,...

Více
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference
reference

Staňte se i Vy, jedním z našich spokojených klientů.

Společnost 3solutions, nepřetržitě sleduje aktuální vývoj a nejmodernější trendy v rámci neomezeného „internetového trhu“. Neustále tak vyvíjí a zdokonaluje své služby a produkty...

3solutions
  • Hypermedia a.s.
  • TUKAS a.s.
  • Ridera, a.s.
  • Karimor CZ
  • FF Media s.r.o.
  • Husky Louny
  • K&K PNEU s.r.o.
  • YOGI
  • MotoMiro s.r.o.
© 2010 - 2019, 3solutions, spol. s r.o., Oldřichova 512/42,
128 00 Praha 2, CZ, E-mail: info@3solutions.cz
Obchodní podmínky | Ochranné známky
kdekoupitpneu.cz logo