Na společnost 3solutions jsme se obrátili se zájmem o vytvoření specializovaného eshopu na batohy značky Karrimor. Svým přístupem a odborností si nás pánové dokázali získat, kdy vhodným zvolením 3ESHOP řešení postaveném na ERP IS jsme si dokonale ověřili jak lze vést svuj obchod maximálně efektivně, bez zbytečných časových ztrát a lidského nasazení. Aktuálně přecházíme na stejný systém s našimi dalšími eshopy, které plánujeme dále s touto společností rozšiřovat. Spokojený klient ...
Majitel
KarrimorCZ.cz, OutdoorCZ.cz
Firemní systémy (CRM)
Customer Relationship Management - CRM aplikace
Námi vyvíjené CRM systémy jsou manažerským řídícím systémem pro malé a střední firmy, které slouží pro správu zákazníků a projektů. Ve většině případů jsou založeny na on-line webovém rozhraní, u komplexnějších dodávek jako jsou například kompletní realizace online business řešení (b2b/b2c - eshop) mohou být CRM systémy součástí přímo daného kompletních ERP řešení.
Vhodné řešení CRM systému volíme vždy na základě podrobné analýzy současného a požadovaného budoucího stavu u klienta.
Pzn. ERP (Enterprise resource planning)
je komplexní informační systém společnosti, který integruje a automatizuje velké množství procesů souvisejících s produkčními činnostmi podniku. Typicky se jedná o výrobu, logistiku, distribuci, správu majetku, prodej, fakturaci, a účetnictví.
K čemu lze CRM aplikaci využít?
- Správa zákazníků
- Personalizace jednotlivých zákaznických profilů a skupin
- Sledování obchodních případů (Clients management)
- E-mail management
- Management marketingových kampaní
- Servisní komunikace
- Call centrum
- Správa věrnostních programů
- Podpora řízení obchodu
Jaké přínosy má využití CRM aplikace pro firmy?
- Dokonalý přehled o činnostech jednotlivých zaměstnanců společnosti.
- Dokonalý přehled o stavu jednotlivým projektů ve společnosti.
- Informační know-how společnosti na jednom místě.
- S fluktuací zaměstnanců nepřichází společnost o veškeré informace.
- K CRM lze případně také sestavit doprovodné webové stránky pro veřejnost z údajů informačního systému.
Jaký přínos má využití CRM aplikace pro zaměstnance firmy?
- Jednoduchá správa komunikace, informací, projektů a úkolů vzhledem ke svěřeným klientům.
- Veškeré informace o svěřených klientech na jednom místě.
- Možnost ukládat/skladovat důležité firemní dokumenty.
Jaké mají přínosy pro zákazníka firmy používající CRM?
Firmy používající informační systémy mohou mnohem snadněji organizovat práci a mají větší přehled o svých kapacitách. Projekty a zakázky jejich klientů jsou pak mnohem efektivněji řešeny a lze tak také jednodušeji odhalit slabá místa v produkčním procesu a operativně je řešit.